1. Nie widzę odpowiedniej dla mnie formy dostawy lub płatności.
Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie - postaramy się w przyszłości rozszerzyć naszą ofertę dostaw oraz płatności, jednak na ten moment robimy co możemy :)
2. Produktu nie ma na stronie - czy mogę go zamówić?
Tak, istnieje możliwość zamawiania produktów w dowolnym momencie.
3. Dlaczego muszę czekać na produkt tak długo?
Wszystkie produkty robimy ręcznie, często po godzinach pracy i staramy się robić wszystko jak najszybciej. Niestety, rękodzieło jest czasochłonne i przy dużej liczbie zamówień możemy się nie wyrabiać.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.